קידוח יהלום לצורך התקנת מזגן

אין היום מבנה שאין בו מזגן. ההתחממות הגלובלית לצד ההרגל הזה שאי אפשר לשרוד את הקיץ הישראלי בלי מזגן הובילו לכך כי כיום, כל מבנה שנבנה לא נכנס לשימוש עד שלא מותקנים בו מזגנים.

העניין הוא שהתקנה של מזגן דורשת קידוח בבטון של המבנה. זאת לצורך העברת התשתיות של המזגן וחיבור המזגן לקיר. כאן חשוב לדעת. אי אפשר לקצר את ההליכים ולבצע את ההתקנה של המזגן באמצעי קידוח מזדמנים ועדיין לשמור על התקינות של קירות המבנה. כי קידוח בבטון שנעשה שלא כראוי, מוביל לנזקים בקיר, יצר סדקים באזורים שסביב מקום הקידוח ובאופן כללי הקידוח מחליש את המבנה כולו. ברור שאף אחד לא רוצה להגיע למצבים כאלה אשר בו הוא במו ידיו משפיע לרעה על יציבות המבנה ועל הבטיחות שלו. כאן כדאי להכיר את הציוד המיוחד שמוצע בשוק לשם כך. ציוד לניסור או קידוח בבטון.

קידוח בטון – איך זה נעשה?

הקידוח בבטון נעשה באמצעות מקדח מיוחד שנועד לשם כך. המקדח מונע באמצעות מנוע עוצמתי וחזק במיוחד אליו מחברים כוס קידוח. כוס הקידוח קיים בכמה וכמה גדלים כאשר לכל גודל של חור ניתן להתאים את כוס הקידוח המתאים.

הכוס קיים גם באורכים שונים כך שבקלות רבה ניתן ליצור את החור העגול והמדויק בכל עובי של קיר.

כך למעשה יוצרים את החור המבוקש באופן מדויק ממש בהתאם לצורך בלי שהיה צורך אחר כך לבצע תיקונים בגלל חור שנעשה שלא בצורה מדויקת. כך גם המבנה לא נפגע כלל והוא נשמר חזק בדיוק כי שהוא היה כאשר החור הממוקד כלל אינו פוגע במבנה כולו.

מה הייחודיות במקדח היהלום?

מקדח יהלום הוא מקדח שהלהב שלו מצופה בחלקיקי יהלום אותו כותשים בדיוק לשם כך. חלקיקי היהלום המצפים את להב המקדח הם למעשה אלו שהופכים את המקדח לחזק ולחד כמו שהוא.

היהלום שמשמש לצורך ציפוי הלהב של המקדח הוא יהלום מתחום התעשייה. זהו לא היהלום שאנחנו מכירים מתחום התכשיטים. היהלום הזה הוא הרבה פחו עדין וגם הרבה פחות יפה. המטרה של היהלום התעשייתי הוא פשוט להפוך את המקדח לחזק וחד.

היתרונות של מקדח היהלום

למקדח היהלום יש הרבה מאוד יתרונות.

מעבר לחדות ולעוצמה של המקדח שמאפשר לבצע את הקידוח בצורה הממוקדת והחדה, יש למקדח עוד יתרונות וכדאי להכיר אותם.

קידוח מהיר – הקידוח בעזרת מקדח היהלום הוא קידוח מאוד מהיר. הוא נעשה בחדות רבה ובמהירות סיבוב גבוהה. התוצאה היא קידוח מאוד מהיר שנותן תוצאות בדמות חור עגול ומדויק בכל עומק רצוי.

קידוח נקי – הקידוח של מסור היהלום הוא קידוח נקי. אין את אבק הבטון המתפזר בכל האזור. זאת הודות לשימוש במים בעת הניסור שסופח את המים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.