שירות לקוחות

שביעות רצונך היא ערך חשוב עבורנו ונעשה כל שביכולתנו למקסם את שביעות רצונך והנאתך מהמוצר אותו רכשת. אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק שירות מקצועי, איכותי, יעיל ומהיר.

אנו מתחייבים ל:
* הענקת ייעוץ מקצועי בבית הלקוח, ללא התחייבות וללא תשלום
* אחריות מקצועית של הייעוץ בהתאמת המזגן לחלל הממוזג וכן במיקום המזגן (הן היחידה החיצונית והן היחידה הפנימית) בהתאם לתווי השטח, בהתאם לבקשות ולצרכי הלקוח תוך התייחסות לגישה עתידית למתן שירות למזגן, זאת במידה והלקוח הסכים להמלצות היועץ.
* שירות מהיר ואדיב, כל פנייה למוקד השירות בטלפון תענה במהירות ובאדיבות על-ידי נציג שירות מיומון ומקצועי.
* התקנה מקצועית, אשר תבצוע באמצעות מתקינים מוסמכים על-ידי החברות היצרניות להתקנת מזגנים וכן, שימוש באביזרי התקנה איכותיים.
* שירות מהיר גם לאחר ביצוע ההתקנה, במקרים בהם יש תקלה בהתקנה יבוצע תיקון תוך 72 שעות (3 ימי עבודה) בתיאום מול הלקוח.
* אחריות מול היצרן, בכל מקרה של שירות או בעיה מול החברה היצרנית אנו מתחייבים לבצע את מירב המאמצים על מנת שהבעיה תיפתר לשביעות רצון הלקוח בשיתוף החברה היצרנית.
* לכבד את זמנו היקר של הלקוח, בכל פגישה שנקבע מול הלקוח להגיע בזמן שתואם מולו, אלא אם כן סוכם מולו אחרת.
* 5 שנות אחריות על ההתקנה, המקנה אחריות על:
> התאמת המזגן לחלל הממוזג
> פיזור האוויר נאות בחלל הממוזג
> גישה נאותה לשירות עתידי של היחידה הפנימית והחיצונית
> נפילה או יציאה מהמקום של היחידה הפנימית והחיצונית שנגרמה ללא מעורבות של גורם אנושי
> תקינות תעלות פיזור האוויר, במקרה של מערכת מיני מרכזית
> תקינות צנרת המזגן (הכוללת צנרת גז וכבל בין יחידות), במידה והותקנה על ידי המתקין
> יציבות התושבת (עליה מונחת היחידה החיצונית)
> אחריות על ההתקנה תקפה רק במידה ולא בוצעו בה שינויים על-ידי גורמים שלא הוסמכו לכך על-ידי המתקין המבצע, או שינויים שבוצעו במבנה של החלל הממוזג או גרימת נזק כתוצאה משימוש ותחזוקה לא נכונה של המזגן.

ליעוץ אישי ללא עלות