מנוף להרמת מזגנים להתקנה בגובה

במאמר זה נשתף מידע על הסוגים השונים של מנופי הרמה הקיימים בשוק, ועל הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת שימושם למטרת התקנת מזגן. האם חובה להסתייע בשירותי מנוף להרמת מזגן כדי להתקינו? אין הכרח, אבל התקנת מזגן בגובה תהיה בד”כ קלה יותר עם מנוף הרמה. 

מנופי הרמה הם מכונות קטנות עד גדולות, המשמשות להעברת חפצים כבדים ברחבי אתר בנייה או במחסן גדול. מנוף הרמה עשוי להיות מותקן על גלגלים, מה שהופך אותו קל לשימוש וניוד, בעוד שמנופים אחרים מותקנים על משאיות וטנדרים. מנופי הרמה מגיעים במגוון רחב של צורות וגדלים. לדוגמה, למנוף הרמה למזגן יש סולם ארוך מספיק כדי להגיע לראש הבניין, בעוד שלעגורן הרמה עילי יש זרועות שיכולות להגיע גבוה לאוויר.

התקנת מזגן בגובה עם מנוף הרמה או במת הרמה 

מה חשוב לדעת על התקנת מזגנים עם מנוף הרמה ובמת הרמה? התקנת מזגן בגובה מתייחסת לרוב להתקנת מזגן על גג בניין, מזגנים עיליים מחוץ לחלונות ועוד. הגובה יכול לנוע בין מטרים ספורים בלבד לגבהים משמעותיים יותר מעל פני הקרקע. 

כשאתה מתקין את מערכת החימום או הקירור החדשה שלך, אתה צריך מישהו שעבר הכשרה של התקנת מיזוג אוויר לגובה עבור בנייני מגורים ומסחר כאחד. כמו כן, חשוב להסתייע באנשי מקצוע מורשים להפעלת מנוף הרמת מזגן, במת הרמה וכדומה. 

מדוע כל כך חשוב להסתייע באנשי מקצוע? 

אנו ממליצים לשכור אנשי מקצוע לעבודה זו, מכיוון שהם מנוסים בכל סוגי חומרי הבניין והציוד שלהם בטוח סביב קווי חשמל וכלי עזר אחרים. חשוב לזכור, שימוש בבמות הרמה ובמנופים עשוי להיות מסוכן, מכיוון שיש לא מכשול אחד ולא שניים בשטח בד”כ. 

קווי חשמל, בורות באדמה, כבישי אספלט מתפוררים ועוד, הם רק חלק מהגורמים שיכולים להוביל לתאונה עם מנוף להתקנת מזגן. וכשיש על המנוף משהו כל כך כבד כמו מנוע של מזגן, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה חלילה תאונה. לכן חשוב להסתייע באנשי מקצוע בלבד כאשר מעוניינים לבצע התקנת מיזוג אוויר בגובה עם במת הרמה, מנוף הרמה למזגנים וכו’. 

כמה עולה התקנת מזגן עם מנוף הרמה?  

ניתן להשתמש במנוף הרמה להתקנת מזגן וכן ציוד נוסף במבנים, כאשר שירות זה יעלה בין 300 ₪ ל-500 ₪. במקרים מורכבים יותר, שירות של מנוף הרמת מזגנים יכול להגיע גם לסכום של כ-1,000 ₪ – 1,500 ש”ח. כמו כן, ניתן לברר עוד על מחיר מנוף הרמה.

על מנת להתקין מזגן על גג בניין בגובה של 3 מ’ ומעלה יש צורך במערכת הרמה שיכולה להרים את כל היחידה וכן לשמור על היציבות תוך ההתקנה. בסופו של דבר, הבטיחות של מתקין המזגנים תלויה ביעילות ובתקינות העבודה של במות הרמה למזגנים ומנופים. וזו הסיבה העיקרית לכך שחשוב לקבל סיוע מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.