המזגן לא מוציא קור, מתי לקרוא לטכנאי מזגנים?

ייתכן שהמזגן שלכם החליט לשבוק חיים באמצע יולי-אוגוסט, אולי בכלל איתרתם תקלה במזגן במהלך החורף. בין אם כך או כך, לא תמיד אתם תהיו חייבים לאתר טכנאי מזגנים בדחיפות. בחלק מהמקרים, אתם תוכלו לנסות לתקן את התקלה במזגן בעצמכם. בואו נדבר על זה. 

ישנן תקלות נפוצות במזגנים שניתן לנסות לתקן לבד, בעוד שתקלות מסוימות במזגן יצריכו ממכם את הסיוע המקצועי של טכנאי מזגנים. וכשאתם עומדים לשכור את השירות של טכנאי המזגנים שלכם, תמיד יהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים לפי עיר. אל תנסו לאתר טכנאי שמגיע ממקום מרוחק, זה סתם יעלה לכם עוד כסף, אין טעם. אם כך, רגע לפני השוואת מחירים לטכנאי מיזוג ומזגנים, האם ניתן לתקן לבד מזגן שלא מוציא קור? הנה כל המידע שאתם צריכים בנושא. 

מזגן לא מקרר הוא מזגן תקול בהכרח? 

מזגן לא מקרר הוא לא בהכרח מזגן תקול. כשמדברים על מזגן שמפסיק לקרר, מדברים למעשה על מספר תקלות אופציונאליות, שלפעמים ניתן לפתור לבד. מזגן מפסיק לקרר עשוי להיות מזגן שיצריך ממכם את הסיוע המקצועי של טכנאי. וכשמדברים על סיוע מקצועי של טכנאי מיזוג אוויר, חשוב לציין כי ישנם טכנאים מסוגים שונים, בעוד שטכנאי מסוים יהיה מסוגל לפתור בעיות ממזגנים מסוג מסוים, טכנאים אחרים יתמחו במיזוג מסוג אחר. 

יחד עם זאת, מזגן מוציא רק אוויר, עשוי להיות מזגן שהפילטרים שלו חסומים ועמוסים באבק. ברוב המקרים, את המסננים של המזגן אתם תוכלו לנקות בעצמכם ולא תצטרכו סיוע מקצועי עבור המטלה הזו. יתרה מזאת, אפילו חשוב לציין שמומלץ לבצע ניקוי פילטרים מדי פעם. אם רוצים לדייק, מומלץ לנקות את הפילטרים אחת לחודשיים, בממוצע. בין אם התקלה מאופיינת כך או כך, בכל מקרה תמיד יהיה כדאי לקבל ייעוץ מקצועי. אם לא ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, ניתן לבצע את השלבים הבאים: 

שלבים לבדיקת תקינותו של מזגן שלא מוציא קור 

קודם כל, יש לנתק את המזגן מהחשמל. שימו לב, זו עשויה להיות סכנת התחשמלות אם לא תנתקו אותו. שנית, יש לפרק את מכסי הפלסטיק המורכבים בחלקו הפרונטלי של המזגן (הקדמי). כעת, יהיה עליכם לשלוף את הפילטרים (מסננים) של המזגן, הם בדרך כלל עשויים בד קשיח ומחורר. שימו לב, זהו לא בד שהוא ממש קשיח, אלא סמי-קשיח. בואו נקרא לו קשיח למחצה. במזגנים רבים, הבד הזה יהיה מעוגל מעט (כמו הצורה של החלק הקדמי של המזגן עצמו).

יהיה ניתן לנקות את הפילטרים האלו (חלק מהפילטרים ניתנים לשטיפה תחת זרם מים), מה שעשוי להוביל לתיקון של הבעיה. אם הבעיה אינה נפתרת, ייתכן שחלק כלשהוא במזגן התקלקל, או שמא משהו חסר במערכת המיזוג. למשל, גז המזגנים. אם גז המזגן חסר, המזגן כמובן לא יקרר. כעת, יהיה חשוב לבדוק מדוע חסר גז במזגן? ייתכן שישנה בריחה של גז מאחד הצינורות במערכת המיזוג, מה שידרוש טיפול נקודתי במקום בו מתבצעת בריחת גז. 

איתור בקליק של טכנאי מיזוג אוויר ומזגנים ביתיים 

אם אתם נתקלים בקושי לסדר את הבעיה בעצמכם, כמובן שיהיה חשוב לפנות אל איש מקצוע מתאים, קרי טכנאי מיזוג אוויר. אנחנו מדגישים, תמיד יהיה כדאי להתרשם מאיש המקצוע לפני שכירת שירותיו. אם ניתן, יהיה כדאי לבקש מהטכנאי את רשימת הלקוחות הממליצים עליו. 

בנוסף, יהיה לכם כדאי גם להתקשר טלפונית לאותם לקוחות שרשומים ברשימת הלקוחות הממליצים. כך תוכלו לוודא כי מדובר בלקוחות אמיתיים, ולא בניסיון עוקץ כלשהוא. זכרו, אתם מזמינים אליכם את איש המקצוע למקום הכי רגיש לכם, ביתכם. אם כך, יש לוודא מי הוא אותו האדם לפני קריאתו. בהצלחה!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.