ניסור בטון לצורך התקנת מזגנים

אין היום בית, מבנה או אפילו כלי רכב כלשהו שאין בו מזגן. אנחנו כבר ממש לא יכולים לדמיין את החיים שלנו טרום עידן המזגנים. אם בעבר ידענו שהקיץ היא עונה חמה ואין הרבה מה לעשות אלא להמתין שהיא תחלוף, הרי שהיום אנחנו נהנים הרבה יותר בעונת הקיץ מאשר בעונת החורף וזאת בגלל שיש לנו את המזגנים. כך שאנחנו לא סובלים מהחום העז אבל יכולים ליהנות מכל מה שהקיץ המאיר והשמח מעניק לנו.

ברוב רובם של המקרים נעשית ההתקנה של המזגן לאחר שהבניה של הבית הושלמה. כמעט ואין היום בתים אשר בהם התשית למזגן נעשית כבר בשלים הראשונים של הבניה במיוחד כאשר מדובר בבנייה של דירות קבלן שנעשית בצורה שבלונית וקבועה.

מה שלמעשה מוביל לכך כי בעת שבאים להתקין את המזגנים, יש צורך בהנחת התשתיות, בקידוח חורים בקירות הבטון או האבן והעברת כל הצנרת הכרוכה בכך.

איך מנסרים בתוך הבטון?

אז כאן אנחנו מגיעים לנקודה הכי קשה. הבטון הוא חומר חזק ונוקשה. לא קל ליצור בו חורים ולא קל לנסר אותו בצורה מדויקת לצורך העברת התשתיות. מה שמעמיד אותנו בפני אתגר מיוחד כאשר המטרה היא ליצור את החורים הנדרשים, בלי לפגוע בחוזק של הקיר ובחוזק של המבנה כולו. מעבר לכך, חשוב שהקידוח ייעשה בצורה ממוקדת ומדויקת בלי שייווצר לכלוך ואבק סביב החור. כך גם לא יהיה צורך לשפץ מחדש את הקיר שבו קדחו את החור.

האם יש דרך לעשות את זה?

מסור בטון שיעשה את העבודה 

כאן בדיוק נכנס המקום של א. ניסור בטון. צוות מקצועי שמחזיק ברשותו את כל מה שצריך לצורך הניסור המקצועי בבטון.

מסור הבטון הוא כלי מיוחד שמיועד בדיוק לצורך כך. מדובר במסור רב עוצמה המצויד במנוע חזק מאוד המסור הוא למעשה להב מתכת שמצופה בשבבי יהלום כתושים דק. שבבי היהלום הם אלו שהופכים את הלהב לחד וממוקד מאין כמותו. כך שהודות למסור הזה, החיתוך שייעשה יהיה חד מאוד, בדיוק במיקום הרצוי בלי שום סטייה ימינה או שמאלה. הניסור לא ידרוש תיקונים אחר כך בקיר היות והוא ייעשה באופן מושלם אך ורק במיקום הרצוי.

מעבר לכך מדובר בניסור שלא מותיר הרבה אבק ולכלוך מסביב. זאת בגלל השימוש במים בעת הניסור.

המים למעשה ניתזים בעת הניסור כאשר המטרה היא לקרר את מנוע של המסור מה שימנע הפסקות יזומות במהלך העבודה כדי לשמור על המנוע שלא יתחמם מידי. מעבר לכך יש כאן תועלת נוספת כאשר המים יספחו את האבק שמתפזר בעת הניסור וכך המקום יוכל להישאר נקי. זה טוב יותר לסביבה ובריא יותר לעובדים שלא ייאלצו לשאוף את החומרים הרעילים שיהיו באוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.