מזגנים 2020 – איך לבחור נכון?

בישראל, לא צריך לראות את נתוני ההתחממות הגלובלית כדי להבין שחם, ממש חם! לכן בישראל היום לחלוטין אי אפשר לדמיין את החיים בלי מזגן ברוב מוחלט של האזורים במדינה – כאשר נושא זה הפך מהותי ומוחשי הרבה יותר בשנת 2020, שנת הקורונה, בה רובנו בילינו יותר בתוך הבית בריחוק חברתי מאשר בכל שנה אחרת. אז אם גם אתם רוצים לרכוש מזגן חדש כדי לספק לעצמכם איכות חיים יותר טובה וקרירה, הכנו עבורכם מדריך קצר ועדכני לשנת 2020 על בחירת מזגן נכונה וחכמה.

אמנם טכנולוגיית המזגנים היא עדיין בבסיסה אותה הטכנולוגיה הוותיקה והמוכחת של קירור וחימום האוויר בחלל החדר, אך ב-2020 זמינים לכם מזגנים מתקדמים ואיכותיים במיוחד מבחינת אמינות, חיסכון באנרגיה, יעילות קירור וחימום, פעולה שקטה ועוד מכלול פונקציות טכניות וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות הפעלה יעילה, נוחה ומפנקת יותר של המזגן שלכם.

דוגמא טובה להתקדמות ולחדשנות בתחום המזגנים – גם לגבי יעילות ואמינות וגם לגבי תוספת מאפייני שימוש חדשניים – מגיעה מהענקית הקוריאנית סמסונג. כמו בתחומי טכנולוגיה וצרכנות אחרים, גם כאן סמסונג מביאה מהפכה של ממש לתחום ומייצרת דגמי מזגנים חדישים שהם לגמרי בשיא הביצועים והיכולות בכל הפרמטרים החשובים במזגן.

פרמטרים חשובים בבחירת מזגן חדש איכותי

  • עילי מפוצל או מיני מרכזי: בבחירת מערכת מיזוג חדשה לבית, אתם יכולים על פי רוב לבחור בין המודל הסטנדרטי של מזגן מפוצל עם יחידה פנימית עילית בהתקנה על קיר ויחידה חיצונית המותקנת על הקיר או על הגג מחוץ למבנה ובין המודל של מיזוג מיני מרכזי עם יחידה חיצונית אחת השולטת על כמה פתחי מיזוג פנימיים. ברוב המקרים, מזגן עילי מפוצל ייתן ביצועים טובים יותר בצורה חסכונית יותר גם בהפעלה שוטפת וגם בהתקנה ראשונית. לקירור כל הבית, תוכלו לבחור לשים מזגנים עיליים קטנים בחדרי השינה ויחידה מיני מרכזית בהתקנה מינימליסטית ואסתטית לקירור יתר אזורי הבית.
  • עוצמת המזגן: פעם מדדו את עוצמת המזגנים לפי נתון כללי יחסית של כוח סוס. נתון זה נמצא בשימוש גם היום, אך גם נעשה שימוש בנתון התפוקה הבא לידי ביטוי ביחידות BTU. זה בהחלט יכול לבלבל! באופן כללי, ככל שהחלל שיש לקרר גדול יותר ומכיל יותר חלונות ודלתות, כך אתם צריכים מזגן חזק יותר – חזק וגדול לסלון וחללים גדולים בבית ומזגנים קטנים וחלשים יותר לחדרי שינה ועבודה למשל.
  • מזגני אינוורטר: טכנולוגיית אינוורטר מספקת ביצועי קירור וחימום יעילים יותר וגם חיסכון ניכר בעלויות ההפעלה של המזגן, כאשר מדובר על השיטה בה עובד מדחס המזגן. באופן כללי מומלץ לבחור מזגן חדש עם מדחס בטכנולוגיית אינוורטר – מעט יקר יותר לרכישה אבל זה מחזיר עצמו במהירות ואלו גם מדחסים שקטים ואמינים יותר.
  • דירוג אנרגטי: ככל שהדירוג האנרגטי של המזגן גבוה יותר (A הוא הדירוג הגבוה ביותר), כך המערכת חסכונית יותר בחשמל, מה שחוסך לכם כסף וגם תורם קצת לאיכות הסביבה.
  • עיצוב המזגן: היום בהחלט יש חשיבות גם לעיצוב המזגן והאופן בו הוא משתלב עם עיצוב הפנים של הבית שלכם – כאשר לעיצוב יכולה גם להיות השפעה על איכות העבודה של המזגן ומידת הרעש שהיחידה הפנימית מפיקה.
  •  פונקציות מתקדמות וחדשניות: במזגן חדש 2020 אתם רוצים שתהיינה גם פונקציות חדשניות ומתקדמות אשר ישדרגו את חוויית השימוש שלכם במכשיר השימושי כל כך הזה. אנחנו מדברים על חיבור המזגן לרשת ה-Wi-Fi הביתית ואפשרות שליטה מרחוק על המזגן דרך סמארטפון (להדליק לפני שאתם מגיעים הביתה!), אפשרויות שליטה והתאמה אישית מתקדמות דרך שלט המזגן, שליטה מגוונת בתריסי המזגן לכוונון יציאת האוויר, גישה נוחה וקלה להסרת מסנני האבק לצורך ניקיון תקופתי וכן הלאה. בכל הדוגמאות האלו ועוד רבות אחרות, מזגני סמסונג מצטיינים ומספקים חדשנות אמיתית ויעילה למשתמשי הקצה.

לקיץ קריר ונעים, עם קירור אמין, יעיל וחסכוני, בחרו את המזגן שהכי מתאים לכם, מבית מותג טכנולוגיה מוכח ומוכר ואשר יספק לכם ביצועים מעולים לשנים קדימה!