מה השלבים בהובלה והתקנה של מזגן?

בעידן שבו משבר האקלים הוא כבר עובדה מוגמרת, ורק מעטים עוד מפקפקים בעוצמת שינויי מזג האוויר בעשורים האחרונים ובאלה שעוד יבואו, מזגן הוא מכשיר חיוני מאוד. במיוחד זהו המצב בישראל, כשהקיץ מתארך, מתחמם וגם הופך לח יותר, ומצד שני במהלך החורף יש יותר אירועי קיצון וטמפרטורות נמוכות באופן חריג. על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהמזגן שלכם, השלב הראשון הוא כמובן בחירה מושכלת של דגם איכותי שמותאם בדיוק לצרכים שלכם, והשלב הבא הוא מציאת חברת הובלות מקצועית שתשנע את הפריט הנבחר אל הדירה שאותה אתם רוצים למזג. גם כשמעבירים מזגן שכבר קיים אצלכם בנכס אחד לנכס אחר, מכל סיבה שהיא, חשוב מאוד להקפיד על הובלה אחראית כך שלא ייגרם שום נזק למכשיר המשוכלל ויקר הערך.

מינימום טלטלות ואפס היתקלויות במשקופים ובקירות

לכאורה הובלה של פריט בודד היא שירות פשוט ואין צורך לחפש עבורו מובילים מומלצים אלא פשוט למצוא אנשי מקצוע זמינים. בפועל, ובמיוחד כשמדובר על מזגן מהדור החדש – אבל גם כזה ישן יותר – בגלל שמדובר במכשיר משוכלל מאוד ולכן גם רגיש להפליא, חשוב לוודא שהשינוע שלו מנקודה אחת לשנייה יתבצע בשיא הזהירות ובמלוא המקצועיות.
במהלך הנסיעה הדגש העיקרי הוא על עיגון הפריט כך שגם אם הנסיעה ממושכת ואם הדרך משובשת בחלקה, המזגן לא יחווה טלטלות שעלולות לפגוע בו. כמובן שגם הכנסתו לרכב שמשמש להובלה והוצאתו כשמגיעים ליעד צריכות להתבצע עם מלוא תשומת הלב ובאחריות.
העברת המזגן מהרכב למיקום הספציפי המיועד לו עלולה להפוך לנקודת תורפה בתהליך שבסופו אתם נהנים ממזג אוויר מושלם בכל רגע ורגע לאורך כל ימות השנה. מזגנים עשויים להיות פריטים כבדים, ואפילו מאוד, ולכן שירותי הובלות מקצועיים מקצים לפחות 2 אנשים ולפעמים אפילו שלושה לטובת השינוע – כך שתוכלו להיות בטוחים שהמכשיר החשמלי שכולל רכיבים אלקטרוניים רגישים, כאלה שכל חבטה ולו הקלה ביותר עלולה להשבית, לא ייתקע בקירות או במשקופים.
לאחר שהמזגן מגיע למקום שבו הוא אמור להיות מותקן מגיע השלב האחרון – ההתקנה עצמה.

מי מוסמך להתקין מזגנים?

מוביל הוא איש מקצוע שהמומחיות שלו היא ביצוע הובלות. ייתכן שיש לו ניסיון מסוים גם בהתקנת מזגנים, אבל כאמור מדובר במכשירים משוכללים מאוד ולכן את ההתקנה שלהם כדאי תמיד להפקיד בידיים מקצועיות במיוחד.
רק מי שהתקנת מזגנים היא המומחיות שלו יכול להבטיח לכם, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים, התקנה ללא רבב ומקסימום ביצועים של פתרון החימום והקירור הנבחר. דגש נוסף בשלב זה הוא על עבודה נקייה ומסודרת, כך שהפריט החדש ישתלב היטב במרחב שאותו הוא אמור לצנן ולחמם. כמו כן חשוב לוודא שהעבודה מתבצעת על-פי כל כללי הבטיחות, כך שתוכלו להשתמש במזגן בראש שקט לגמרי וללא כל חשש.