איך לבחור טכנאי מיזוג אוויר ב-2020?

מזג האוויר הישראלי מחייב כל אחד מאיתנו להשתמש בצורה תדירה במזגנים, לא משנה אם מדובר בחודשי הקיץ הלוהטים או בחודשי החורץ הקפואים – המזגן נמצא שם בשבילנו. 

לצערנו, לעיתים המזגן מתקלקל או שווק חיים לחלוטין ואנו חייבים להזמין טכנאי מיזוג אוויר שיעשה עבודה מקצועית, טובה ובמחיר הוגן. יצאנו לבדוק ביחד עם המומחים למיזוג, איך ניתן לזהות טכנאי מיזוג אוויר ששווה לקרוא לו וממי כדאי להיזהר. 

איך לבחור טכנאי מיזוג אוויר?

בסופו של דבר, המזגן הוא מכשיר מכאני אשר דורש תחזוקה, תיקונים והחלפה של בלאי טבעי. להבדיל מתקלות ביתיות אחרות אשר בהן ניתן להסתדר לבד, בכל מה שקשור לעולם המיזוג כמעט תמיד נזדקק לשירותיו של טכנאי מיזוג אוויר בקריות, בתל אביב או בחיפה – כמובן בהתאם למיקום שלנו. 

כפי שמוצג בתוכניות כמו “יצאת צדיק” או “כלבוטק”, לא כל טכנאי המיזוג שמסתובבים בשוק מקפידים על איכות, שירות ומחירים הוגנים. לצערנו, קיימים לא מעט טכנאי מיזוג אוויר אשר לא רק גובים מחירים מופקעים על העבודה אלא אף עושים בזדון נזקים אשר עלולים לעלות לצרכן ביוקר. 

אם אתם מתלבטים כיצד לבחור טכנאי מיזוג אוויר, הנה 5 הטיפים שלנו שיעזרו לכם לבצע בחירה מושכלת: 

  • הסמכה מקצועית – חשוב לדעת כי לא כל טכנאי המיזוג שעובדים בשוק בעלי תעודת הסמכה מקצועית, לעיתים הטכנאי “התגלגל” לענף ופשוט התחיל לעבוד. באופן כללי, עדיף למצוא טכנאי מיזוג אוויר בעל הסמכה ותעודה מאחת המכללות המקצועיות אשר קיבלו את אישור המדינה – טכנאי לא מקצועי יכול להוביל לכך שהעבודה שתבוצע לא תהיה טובה מספיק. 
  • ניסיון – מומלץ לבחור בטכנאי מיזוג אוויר בעל ניסיון עשיר בעבודה על מזגנים מכל הסוגים. טכנאי מיזוג אוויר חייב להכיר את כל סוגי המזגנים הקיימים החל ממזגני אינוונטר ועד מערכות VRF מתקדמות אשר מיועדות לצרכים תעשייתיים. 
  • ביטוחים – חשוב לבדוק שהטכנאי שעומד מולך מבוטח בצורה מלאה. אם חלילה יקרה אסון כלשהו (הטכנאי ייפול מגובה או ייפצע בשטח) ואין לו ביטוח אחריות מקצועית, אתם עלולים להיות חשופים לתביעת נזיקין רחבת היקף. 
  • המלצות – המלצות וביקורות מלקוחות עבר הן דרך מעולה להבין כיצד הטכנאי מתנהל ומעניק שירות ללקוחותיו. כדאי לקרוא מעט על הטכנאי ברשתות החברתיות ואם מדובר בעבודה משמעותית (התקנה של מספר רב של מזגנים) לא להתבייש לבקש 2-3 טלפונים של לקוחות עבר אשר יכולים להמליץ עליו. 
  • אחריות – טכנאי מיזוג אוויר מקצועי יעניק אחריות מלאה הן על העבודה שמבוצעת והן על החלפים, המוצרים או המזגנים אשר הוא עשה בהם שימוש במהלך העבודה. מומלץ לקבל תעודת אחריות כתובה אשר תציג את כל הנתונים. 

לסיכום, ניתן למצוא לא מעט טכנאי מיזוג אוויר בקריות, בתל אביב או בראשון לציון – אך מעטים מהם באמת מומלצים. מומלץ להשקיע כמה דקות בבדיקת הטכנאי שעומד לפניכם, כך תוכלו להבטיח עבודה טובה, מחירים הוגנים ושירות לאורך שנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.